~ all i tought was a dream

nu är det söndag, och det suger :( för imorgon börjar skolan ...
men min helg har vatt bra!

Lördag:
åka till älmhult vid 07.00 och spela match där
blev 10-0 till dom, haha ... efter matchen duschade
vi och fixade oss och så, sen fick dom som ville
åka hem och dom andra stanna och kolla när killarna
spelade, mellan matcherna var det 2 timmar så vi som
ville åkte till IKEA och åt, jag, lisa och ivana ville stanna
på ikea tills vi skulle hem och vi pallade inte kolla på killarna,
så vi stannade och handlade. och åkte runt :>
jag köpte; ett duntäcke, vaniljljus, och massa småsaker.
sen åkte vi hem , på kvällen frågade Molly och Alice om jag 
ville va med dom, och det ville jag såklart, så jag gick och mötte dom
vid konsum så gick vi till Joel som lanade med John och Linus
var även där, :). 

Men idag så vet jag inte vad jag ska göra, blir väl bara
och städa och fixa lite och så .. kanske går ut senare, vem vet ;).
men hejdå =D, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade