~ sysselsättning till MAX.

dagens låt: gotta be somebody-nickelback
dagens frisyr: fläta/bulle/utsläppt, hehe.
dagens smink: typ inget.
dagens klädsel: tights,linne och kofta.
dagens roliga händelse: ''tänk om jag är lite sugen nu då ?'' HAHA.
dagens planer : sova, packa väskan till matchen imån och typ dricka mjölk ?:d 
dagens vill ha: haha, en tjej på 13 år vill väl ha det mesta ?:)
dagens saknad: emma min 8-åriga lilla söta kusin :) 
dagens sötaste: min hund ;>
dagens tråkigaste: snö-blask...
dagens finaste: alice,ivana och lisa <3
dagens kram: ingen, tror jag inte.
dagens humör: glad,trött
dagens mående: barabra!
dagens borde: städa sen igår, haha.
dagens parfym: ingen
dagens bästa: att mitt spotify som fortfarande funkar!!! det brukar försvinna lite då och då... någon vill jävlas med mej
dagens sämsta: trött som fan
dagens sysselsättning: alice,ivana och lisa
dagens materiella vill ha: kläder, pengar
dagens längtan: tills imån, haha då spelar vi mot älmhult vid typ klockan 08.00 ?
dagens fundering: massaaa
dagens middag: fläskfilé, ris och sås.
dagens mat: -''-
dagens kärlek:-
dagens skratt: massa, haha
dagens tanke: ingen spc, i guess..
dagens irritationsobjekt: chips -.-
dagens önskan: att jag hittar en jävligt bra låt, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade