HELG!

har varit och tittat på bio med alice,nicke,mackan och nicole =D vi kollade på farsan, och den var grymt roligt, HAHAH. sen efter det så tog vi bussen hem, och alla skulle sova hos aliceee, vi kollade på film och sov haha, det va mysiigt toppendag :D! När jag vaknade vid halv nio stack jag direkt upp till sporthallen för att ha match mot hovmantorp, vi behöver ju inte ta upp resultaten ;). Men nästa vecka har vi sista matchen och då kan jag äntligen sluta, fyfan va skönt... jag kan ju hålla med om att det har varit roliga stunder med laget, men jag pallar verkligen inte mer, man hinner ju aldrig göra något xd. iallafall nu sitter jag här och har kollat på halva SAW (ettan) och ska nog kolla klart snart, trött som fan är ju med. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade