snart skola !


upside down, skit samma :).
har precis fixat mej och sånt.
ska snart gå till Lisa och möta henne,
alice och ivana ;>. Idag slutar vi vid 13.40, nice !
efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på.

Men igår, haha ... då blev det lisaliceivana igen.
vi va hos alice och åt lite och snackade :)
sen gick vi till konsum och skulle köpa färg till mitt hår (ångrar stort).
iaf, vi skulle iallafall färga det med blonda slingor, och då tyckte vi 
såklart att det skulle blir jätte fint, men det blev inte så jätte fint
när jag kom ut ur duschen med en stooor blond fläck högst upp på huvudet,
ena sidan helt orange och den andra helt bajsbrun :( Så då fick vi cykla
upp till konsum igen och köpa ljusbrun hårfärg, och så stack vi till
Lisa och färgade det, det blev galant ! lite ljusare än innan typ och lite skiftningar :>. haha . nästa gång gör jag det nog hos frisören xd.
men vi hade iaf askul, älskar er =D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade