Tjenamoss :D

hallåhallå!
har nyss gjort 4 flätor i mitt hår så jag ska ha lockigt hår imorgon, får se hur det blir haha. Jag har laddat ner en film nu som jag ska se och den handlar om en tjej som blir misshandlad utav sin mamma och våldtagen utav sin pappa, och sen kommer jag inte ihåg mer men den verkar skitspännande! idag har det varit skola, och det va väl som vanligt i guess förutom att alice hade försovit sej och inte vågade komma, haha pussi =D Dagen rullade på, och sen stack jag hem till alicen och senare kom naomi och då gick vi hem till mej och bakade kladdkaka och satt med ett glasmjölk och åt upp den med sked och snackade om mycket, alltid lika mysigt =D! Nu sitter jag och smsar med Marie Björn (franska lärare) haha, hon är så jävla cool xd

mamma är på sjukhuset nu med morfar, han hade lyckats ramla framlänges och slått i sitt huvud xd men han mår bra och det är ju huvudsaken! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade