.

Hur bor du: I ett hus med min familj
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: jag har inte en aning
Kan du laga mat: nej
Vad jobbar du med/pluggar du: i skolan
Vad har du på dig just nu: byxa,tröja,sjal
Har du någon fobi: insektekter !
Hade du en bra kväll igår: ja
Vilket är ditt senaste inköp: glass, hehe
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: min lampa :(
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: choklad !
Favoritdricka när du är riktigt törstig: coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: vet inte.
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg :)
Saknar du någon just nu: jaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: störa mej xd
Någon jag stör mig på: ******, nämner inga namn ;)
Intressen: kompisar, om det är ett :D
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: ivana
Senaste person som ringde dig: monica
Vad drack du senast: juice
Vill du ha barn: ja, men inte nu xd
Längtar du till din nästa födelsedag: JAA :))))))))
Har rakat dina ben någon gång: jaa
Är du sugen på något ?: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga !
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: nej !
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: nja ..
Röstade du i det senaste valet: ne
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa
Vilken låt lyssnade du senast på: over my head-a day to remember
Har någon annan sovit i din säng inatt: min hund ja
Vad tycker du är äckligt: saker som är äckligt !
Har du pengar på mobilen: ja
Vilken svordom använder du mest? fitta, haha
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00
Var köper du dina matvaror ifrån? konsum,ica xd
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en egen hund :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa
När var senast någon stötte på dig? jag vet ite
Vad åt du till middag senast? kycklingfilé och potatisgratäng
Kan du vissla? nej
Tittade du på tecknat när du var liten? ja !
Äger du några popband t-shirts? ne
När flög du senast? det vågar jag inte
Pratar du några andra språk? nej
Har du gråtit offentligt? nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion? godis
Vad har du för väder? sol
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte kommit så långt
När sov du senast på golvet? haha, jag brukar inte gör sånt xd
Vilken är din favorit drink? vet inte
Gillar du ditt hus ? jaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 13
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ne
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 !
Tror du på liv på andra planeter? ne
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag brukar inte prata med mej själv xd
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja
Tycker du om att krama folk? ja
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja -.-
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? nej
Tre saker du alltid har med dig? mobil, sen vet jag inte :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade