påsklov !

nu är det påsklov, och det är hur skönt som helst !
har inte gjort något speciellt, har vatt med kompisar oså :).
det har inte blivit så mycket uppdatering har jag märkt,
men jag ska bättra mej. Igår kollade jag klart på O.C
säsongen, 1:an. Guuuud va den serien är bra ;o
måste skaffa 2:an nu bara ! det sista avsnittet
kunde man sitta och lipa åt hur länge som helst, haha.
påtal om lipa .. haha jag skojar. Men igår på kvällen
sen gick vi till Lisa och kollade på The Notebook, har
sett den nååågra gånger innan, men den var fortfarande 
lika bra ! När vi hade kollat klart va klockan ungefär
halv elva, då gick alice med mej även fast hon hade cykel,
så det tackar jag för ! 

men idag har jag inte gjort någonting knappt. Städat och sånt ..
min bror ''flyttade'' till stockholm idag, han ska jobba där.
Nu ska jag klä på mig och gå en låååång runda med hunden 
i det fina vädret ! puss.


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade