jag kan inte sova ...

... sanningen är den att jag inte vill sova.
mitt fönster går inte att stänga helt fullt ut + att för ca 20 minuter sedan ?
så stannade det en bil på min garageuppfart, typ 5 minuter ... sen körde den, scary.

så jag roar mig med alicio på msn, hahaha alltid lika rooooligt ;p.
har inte gjort något förutom att sitta vid datorn och jagat årets (?) första mygga ... inte roligt vill jag berätta. och sen va jag ju så smart för någon vecka sen att ta bort alla mina filmer från datorn, och det jag inte visste va att nästa dag så försvann den ända sidan jag kunde ladda ner filmer från på min dator ! menmen ... :(

imorgon är det måndag, och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på, med tanke på att jag inte hunnit planera det än för jag trodde det va skola imorgon, hihi. men det blir väl typ en chilldag :)))). sen på tisdag blir det tillbaks till skolan, så jävla boring... bara sitta där på min plats brevid mina roliga klasskamrater som har humor lika stort som en guldfisks minne. och alla är verkligen så himla snälla ! bara sitter där och inte hjälper mig i matteboken för dom ''får'' inte, vad får inte (!?) det är väl ingen som ser ??? och typ alla slåss och bråkar med varandra, min älskade klass



ida&alice, 2007 någonting hihi loveu (L). 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade