SKOLA.

godmorgon, nu ska jag snart gå till skolan. vi har sovmorgon idag, och det är väl det ända braiga med denna dag. haha. Igår på morgonen var jag ute och sprang, sen var jag hos alice och solade en stund, hehe :DDD. Alice skulle iväg och springa med lisa och ivana sen så jag stack hem. Jag orkade inte för jag hade redan sprungit och jag hade ont i huvudet och halsen. men nästa gång ! hahaha. älskar er tjejer, ni är allt och lite till :))).

Det är verkligen sjukt hur mycket jag längtar till sommaren !
denna sommaren ska bli bäst !
skriver lite vad jag ska göra denna sommaren för jag har inget att göra:
lite vad jag ska göra denna sommaren:
-
stockholm med Alice !
- va med AliceLisaIvana, MYCKET !
- varberg med alice !
- Öland med Nicke o alice
- blekinge, eller något med nicke och alice
- rix fm !
- sen åka runt en massa såklart, haha !
- åsen såklart sooola och bada ! =DDD.


sen har man ju inte varje dag planerad direkt, så man tar den dag som kommer =D.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av The O.C sen drar jag till skolan, hejdå






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade